RSS

AltınGünü.tv! Myk medya sana sesleniyorum duy sesimi :)

28 Oca

Şimdi malum Türk televizyonlarının içine eden bir yemekteyiz fırtınası var-ki tam bir rezalet.İlk başta tek kanalda yayınlıyolardı baktılarki tuttu,düşük bütçe,uzun yayın saati herkes değiştire değiştire yapıyo aynısından.(abi çöpçatanlıkla birleştirilmiş halini gördüm televizyonda )İşte bu olayı biraz daha farklılaştırıp neden web’de yapmıyoruz diye düşündüm.Zart şu şekilde mesela:

 Birbirini tanımayan 5 kadın
5 cumhuriyet altını

Kekler,börekler,kısırlar ve çaylar
Bolca dedikodu
hepsi :Altıngünü.tv’de 

 

Altıngünü.tv olarak aynı yemekteyiz gibi bunu yayınlıcak,ayrıca yemekteyize göre bir farkda yarışmacılar risk alıcak çünkü kendi altınlarını kendileri getiricekler ve kaybetme ihtimalleri olucak.Televidyon.com’dan teklif bekliyorum 🙂


 
2 Yorum

Yazan: Ocak 28, 2009 in Fikirlerim güzeldir ya

 

Etiketler: , , , ,

2 responses to “AltınGünü.tv! Myk medya sana sesleniyorum duy sesimi :)

  1. iki ekmek bir sigara

    Ocak 30, 2009 at 9:04 pm

    Serdar senin sesini duydu. O kadar bağırdın ki ben bile duydum. Bu arada ben sağır sultan;

    http://friendfeed.com/e/35184220-dd00-42a4-a179-29e78847c85c/Alt-nG-n-tv-Myk-medya-sana-sesleniyorum-duy/

     

Bir Cevap Yazın

 
