RSS

Aydın Boysan

02 Şub

Facebook’da üye olduğum Aydın BOYSAN hayran sayfasından gelen bir mesajı sizinle paylaşmak istiyorum.Beşiktaş belediyesi , Aydın amca için saygı gecesi düzenlemiş onun en sonunda şu şekilde bir konuşma yapmış.

“Aydın Boysan gecenin sonunda ayağa kalkarak eşi Suzan Hanım’ı selamladı ve kısa bir konuşma yaptı: – 1947’de Ocak ayında Van’dan Hakkâri’ye yaya olarak 250 km yolu karlar içinde yürüyerek geçtim. Tokyo’dan Helsinki’ye first class uçakla 13 saatte uçtum. Başkale’de katırcılarla aynı handa da yattım, Nice kıyısında lüks otelin suit odasında da, Hepsinde aynı hayatı yaşadım! Aydın Ağabey son satırda sırrını da ifşa etti: – Çünkü ben, hep aynı ben idim!

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 2, 2009 in Hoşuma gidenler

 

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

 
