RSS

Blog yazarlarının yazılarından oluşan flash dergi 2

05 Şub

fikrimDaha önce şurda bahsetmiştim.Arkadaşlar yavaş yavaş kafamda proje son halini alıyor.Tasarımıda tamamlamaya başladım büyük ihtimalle dergimizi Martın başına yetiştiricez.Şu ana kadar fikirleriyle vs. yardımcı olan Serkan Cura‘ya ve Volkan Yılmaz‘a da burdan teşekkürler.Kendi yazılarınında dergimizde yer almasını isteyen blogger arkadaşlar şurdan bana ulaşırlarsa sevinirim…

 

2 responses to “Blog yazarlarının yazılarından oluşan flash dergi 2

  1. Serkan CURA

    Şubat 5, 2009 at 10:28 pm

    sabırsızlıkla bekliyorum 🙂

     
  2. eylos

    Şubat 8, 2009 at 9:30 pm

    Valla bende çok merak ediyorum. İyi bir şey olacağı kesin.

     

Bir Cevap Yazın

 
