RSS

İlk oy

21 Mar

Sayın okur,sende benim gibi bu sene ilk defa oy kullanıcaklardansan heycanlısındır.Sonuç olarak boru değil,toplum bizi ilk defa adam yerine koyucak.

Gerçi koyucakda nolucak?

Sanki benim oy verdiğim insanlar direk seçilecek.

Ama okur insanın ilk oy kullanmasıya öyle bir gazla oy vermek istiyor.Ülkemin gidişatını kendimce düzelttim sayılır,oh be demek istiyor insan.

Hatta ve hatta görmemişlik yapıp,tüm tırnaklarına boya sürdüresi geliyor insanın.Ama ayıp,görgüsüz derler!

Ama olayın komik yanı , bana görgüsüz diyenlerin desteklediği insanlar,görgüsüzün en önde gideni geride durmayanı!

Efendiler siz aday oldunuz diye , her tarafa bir dünya bayrak koyarsanız bende oy kullandım diye tüm parmaklarımı boyatırım!

Bu arada Sayın Topbaş’ada seslenim burdan.Gönderdiği mektubu aldım 🙂 (Sadece bana mı gönderdi?Tüm istanbullulara mı? 🙂 )

Not:Resim,Engin Adeka’nın çekimidir.

<!– bö!2009 blog doğrulama kodu: 5f63e5938c5c330ed490563fd3432fa9 –>  kodu yazıcak yer bulamadım da 🙂

 

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
