RSS

Sigarasız bir blog..

28 Nis

Sigaragüncesi.com,Bahadır Çiftçi’nin sigarayı bırakmaya çalışırken yaşadıklarını yazdığı bir blog.Umarım sigaradan kurtulabilir.Bırakmak istiyorum ama olmuyor diyenlerin kesinle takip etmesi gereken bir blog olduğunu düşünüyorum.Buyrunuz link:http://www.sigaraguncesi.com

Bu arada aklıma Cem Arslanın programında bol bol çaldığı ve hakkında konuştuğu Ferdi Tayfur’un sigarayı bıraktım şarkısı geldi.
Bakınız;
“Gece hayatım bitti

Kadehi yere attım
Beni kutlamalısın
Sigarayı bıraktım

Gece hayatım bitti
O sayfayı koparttım
En sonunda başardım 

Sigarayı bıraktım” 

🙂

 
Yorum yapın

Yazan: Nisan 28, 2009 in Hoşuma gidenler

 

Etiketler: , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
