RSS

Orange Power Pump ile enerji pompala

23 May

Yukarıdaki resim Orange Firmasının çıkardığı , Power Pump isimli şarj cihazının prototipine ait.Aslında resime dikkatli bakıldığı takdirde, herşey açık olarak gözüküyor.Ama yine de ,blogger’ın ben ve okurun saygı değer sen olduğunu kendime hatırlatarak,ürün hakkında bilgi vermem gerektiğini düşünüyorum 🙂

Power Pump sayesinde cep telefonlarımızı pompalayarak şarj edebilicez.Özellikle,cihazın dağcılar vb. insanlar için geliştirildiğinin bir gerçek olmasına rağmen,cep telefonunu şarj etmeyi sürekli unutan insanlar içinde,sırt çantalarında bulundurabilecekleri güzel bir aparat olacak gibi görünüyor.

Dipnot:”Ayrıca pompalarken,bacak kaslarınızda çalışıcak.” yazmayı çok istedim,ancak giderek dandik televizyon reklamlarına benzeyeceğini düşünerek vazgeçtim.
Ama blog benim değil mi?
İlk arayana 2. Power Pump sadece yarı fiyatına,üstelik kapıda ödeme rahatlığıyla birlikte 🙂
Televizyon’dan süper güçlü bıçak seti vs. alan insanlarada ayriyetten şaşıyorum.Bunu da bir sonraki  konularımız arasına alalım…

 
Yorum yapın

Yazan: Mayıs 23, 2009 in Hoşuma gidenler

 

Etiketler: , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
