RSS

Ben demiştim demek,hoşuma gitmiyor.Ama ben demiştim (!)

03 Tem

Şimdi sizlerle Haberturk’de gördüğüm bir haberi paylaşacağım.

“Şüphelilerin, fuhuş amacıyla iş adamlarına gönderdikleri kadınların, kol saati içerisine yerleştirilen kamera ile gizli görüntü elde ettikleri, iş adamlarına bu görüntülerle şantaj yaptıkları ve bu yolla 4 ayrı iş adamından 200 bin TL para aldıkları belirlendi.”

Bundan 5 ay önce casus ürünlerin satışının kontrol altına alınması gerektiğiyle ilgili bir yazı yazmıştım. Demek ki 19 yaşında bir öğrenci bile , bu tip cihazların kötü amaçlar için kullanılacağını tespit edebiliyormuş.Ama maalesef hala internette dolaşırken,onlarca bu tip reklamla karşılaşıyorum.

Son olarak iddia ediyorum;
“Bu cihazların satışı bu şekilde devam ederse, daha büyük sorunlara neden olabilir (!)”

Habertürk’ün  “İşadamlarına seks tuzağı” isimli haberi

6 martta yazdığım,”İnternet ithalatcıları ve casus ürünler ” isimli yazım

 
 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
