RSS

Fark-ı Titreşim

16 Eki

2 gündür yoğunlukdan dolayı yazamıyorum.2 gün önce çok hoş bir kargo aldım.Simsiyah bir paketin içinden,yine siyah renkte bir kutu çıktı.Kutunun köşesinde birşeyler yazıyordu.Tabi merak insanı Sabrican Zaim olarak direk kutuyu açtım.Kutunun içinde,mikro titreşimli Gillette Fusion Power Stealth traş bıçağı,Gillette Fusion balsam ve jel vardı.Ayrıca bloggerlara özel paketi tanıtan,adıma yazılmış bir not vardı.

Notu okumak için elime aldım ve kutuyu incelemeye başladım.İlk başta farketmem gereken olayı en son farkettim.Kutunun üzerinde “Lütfen kutuyu açmadan önce parmak izi alanına basarak kendinizi tanıtın” diye bir not ve parmak izi alanı vardı.”Hoppa nasıl bir şey ki bu” diyerek parmak bastım ve kutu konuşmaya başladı.
“Sabrican bey, artık sizde titreşimli gücün farkını hissetmeye hazırsınız,şimdi kutuyu açabilirsiniz” diyordu kutu. Gerçekten kimin fikriyse tebrik ederim.Kendimi özel hissettim 🙂 Anneme,babama arkadaşlarıma bile dinlettim 🙂

Gilette Fusion Power Stealth traş bıçağını,balsam’ı yada jeli henüz denemedim.Denedikden sonra bu güzel deneyimi burada sizlerle paylaşıcam.
Fark-ı titreşim ekibine şimdiden teşekkür ederim.

 
2 Yorum

Yazan: Ekim 16, 2009 in reklam

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Fark-ı Titreşim

  1. Kamil Buldanlı

    Kasım 14, 2009 at 9:43 am

    Bende hediye kazanmak istiyorum…

     
  2. Kamil Buldanlı

    Kasım 14, 2009 at 9:46 am

    Anneme,babama arkadaşlarıma

     

Bir Cevap Yazın

 
