RSS

Merhaba ben Sabrican,4 yaşındayım ve bilgisayar kullanıyorum (!)

23 Eki

zeynep Merhaba Zeynep
Bende  20 yaşındayım ve Bilgisayar kullanıyorum.Ben Vista kullanıyorum,sen daha 4 yaşındasın ama maşallah direk windows 7 ile girmişsin olaya tebrikler.

Zeynepcim, sen 4 yaşında bilgisayar kullanıyosun.Jennifer Katharine Gates, günde sadece 45 dakika bilgisayar kullanabiliyor.(Katharine  Gates,Bill Gates’in 11 yaşındaki kızı).Senden tam 7 yaş büyük. O günde 45 dk,bilgisayarda oyun oynarken.Babasının firması senin gibi,4 sene önce doğmuş bir kız çocuğu üzerinden reklam yapmayı tercih ediyor.Kendi kızını koruyor,ama senin gibiler üzerinden prim  yapıyor.Kendi firmasının reklamını,zararlarının gayet belirli olmasına rağmen 4 yaşında bir kız çocuğu üzerinden yapıyor.
Sonuç olarak,Zeynepcim git ip atla canım,hayatının yarısından fazlasını zaten o aletle geçiriceksin.Boşver  seven’ı falan.

 
3 Yorum

Yazan: Ekim 23, 2009 in Fikirlerim güzeldir ya

 

Etiketler: , , , , , ,

3 responses to “Merhaba ben Sabrican,4 yaşındayım ve bilgisayar kullanıyorum (!)

  1. İbrahim

    Ekim 24, 2009 at 9:22 am

    Bu reklamları daha önce görmemiştim. Gerçekten çok garibime gitti, özellikle de Gates’in kızıyla ilgili olan kısım. Ne diyelim, reklam işte !

     
  2. Veysel TUNA

    Ekim 26, 2009 at 5:57 pm

    Yane reklamı yapanlar afedersiniz şeytan gibi ama bizim milletimiz reklamı izlerken sorgulamıyor yane şöyle bi soru yok bu reklam ne diyor ya da o küçük yaşta çocuk o pc nin başına oturursa ilerde ne olur?… Gerçekten akıllıca düşünülmüş ve yazılmış bi yazı olmuş…

     
  3. Yusuf Öztürk

    Kasım 13, 2009 at 11:35 am

    Ne alakası var, her şeyi farklı yöne çekiyorsunuz.
    Buradaki amaç, Windows 7’nin kullanımının ne kadar basit olduğunu gösterebilmektir.

     

Bir Cevap Yazın

 
