RSS

2009 Yılından aklımda kalanlar

28 Ara

Yeni yıla girerken adettendir, geçen sene en çok göze çarpanlar, geride bıraktığımız sene içinde neler oldu haberleri yapılır. Gerçi son 2 gündür,zam haberlerinden dolayı kimse yeni yıla girmek istemiyor.
Ben de 2009’dan aklımda kalanları not etmek istedim.

2009 Yılında , Türk Medyasının sosyal ağlara karşı olan ilgisi arttı.Her ne kadar sosyal medya’ya , “hangi ünlü twitter’da ,çıplak resimlerini paylaştı” mantığıyla baksalar da,bunun düzelmesini umut ediyorum. Herhangi bir haber sitesinde twitter diye arama yaparsanız, bu tip haberlere rastlayabilirsiniz.

Facebook,friendfeed’i renklerine bağladı.

Türkiye’de sansür furyası bitmek bilmedi,2009’da da bir çok site kapatıldı.2010’da da internet sansüründen vazgeçileceğine inanmıyorum.Ayrıca geride bıraktığımız yılda,Sayın Ulaştırma bakanımız “Elalemin youtube.com’una ihtiyacımız yok,kendimiz yaparız” açıklaması ile kulislerde değişik tartışmalara neden oldu.

2009’dan aklımda kalan  viral reklamları da atlamamam lazım.Aldatılan Fulya’nın sevgilisinden,intikam almak için onun eşyalarını gittigidiyor.com’dan satışa sunması çok başarılıydı.Neredeyse tüm kanalların ana haber bültenlerinde yer aldı.

Ayrıca Yılın en büyük olayı,İsmail Lopus’un o mükemmel sesiyle,duşta icra ettiğini “beni alsalar “ isimli video oldu.Kendisine buradan saygılarımı iletiyorum.

Devam edecek…

 
 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
