RSS

Samsung ile imtihanım; Bir Lovemark nasıl Hatemark’a dönüşür

16 Tem


07.07.2010 tarihinde,www.Hepsiburada.com üzerinden Samsung i5700 Galaxy Lite cep telefonu aldım.Telefon elime ulaştığında problemliydi.Wi-fi’ı açtığımda telefonum donup resetleniyordu.Bu sorunu samsung call center’a ve hepsiburada.com call centerına anlattım.Hepsiburada.com’a kargo ile ulaşacağımdan ve işlemimin daha hızlı gerçekleşmesini istediğimden aynı zamanda samsungdan da bu yönde bilgi aldığımdan telefonumu samsung bostancı  servisine  götürdüm.

Bostancı servisinde telefonumun yüksek ihtimalle 3 gün sonra alabileceğim söylendi.Ayrıca telefonumun durumu hakkında da bilgilendirme yapacaklarını söylediler.Kendilerini pazartesi,Salı,Çarşamba,Perşembe,Cuma günleri düzenli şekilde günde 2 ve 3 kes arası aradım.

Genelde görevli arkadaşlar;

“Şu anda bir bilgimiz yok”
“Bir şey yapamayız”
“Allah Allah her gün arıyorsunuz da bana nasıl denk gelmediniz “

Tarzında kafamdaki Samsung markasına yakışmayacak sözcükler kullandılar.Bende şikayette bulundum.

Bende 2 gün durmayan telefonun,samsung servisinde 1 haftadır durması gerçekten komik.

Bugünde kendilerini 3 kes aradım,hepsinde hemen teknisyenler tarafından geri dönüleceği söylendi.Herhangi bir geri dönüş olmadı.

Tüm gelişmeleri buradan paylaşacağım…

Konuyla ilgili friendfeed ‘deki yazılar : http://ff.im/ns2Z6 & http://ff.im/nGRfD

Reklamlar
 
 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: