RSS

Samsung ile imtihanım; Bir Lovemark nasıl Hatemark’a dönüşür

16 Tem


07.07.2010 tarihinde,www.Hepsiburada.com üzerinden Samsung i5700 Galaxy Lite cep telefonu aldım.Telefon elime ulaştığında problemliydi.Wi-fi’ı açtığımda telefonum donup resetleniyordu.Bu sorunu samsung call center’a ve hepsiburada.com call centerına anlattım.Hepsiburada.com’a kargo ile ulaşacağımdan ve işlemimin daha hızlı gerçekleşmesini istediğimden aynı zamanda samsungdan da bu yönde bilgi aldığımdan telefonumu samsung bostancı  servisine  götürdüm.

Bostancı servisinde telefonumun yüksek ihtimalle 3 gün sonra alabileceğim söylendi.Ayrıca telefonumun durumu hakkında da bilgilendirme yapacaklarını söylediler.Kendilerini pazartesi,Salı,Çarşamba,Perşembe,Cuma günleri düzenli şekilde günde 2 ve 3 kes arası aradım.

Genelde görevli arkadaşlar;

“Şu anda bir bilgimiz yok”
“Bir şey yapamayız”
“Allah Allah her gün arıyorsunuz da bana nasıl denk gelmediniz “

Tarzında kafamdaki Samsung markasına yakışmayacak sözcükler kullandılar.Bende şikayette bulundum.

Bende 2 gün durmayan telefonun,samsung servisinde 1 haftadır durması gerçekten komik.

Bugünde kendilerini 3 kes aradım,hepsinde hemen teknisyenler tarafından geri dönüleceği söylendi.Herhangi bir geri dönüş olmadı.

Tüm gelişmeleri buradan paylaşacağım…

Konuyla ilgili friendfeed ‘deki yazılar : http://ff.im/ns2Z6 & http://ff.im/nGRfD

 
 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
