RSS

Samsung ile imtihanım; Bir Lovemark nasıl Hatemark’a dönüşür – 2

23 Tem

Samsung servisi ile aramdaki sevgi bağından önceki yazımda bahsetmiştim.Bu yazıda olayların devamını da sizlerle paylaşmak istedim.

Geçen hafta cumartesi günü,telefonumun değişime sunulacağını öğrendim.Sonuçta 2 gün kullandığım telefonun tamir edilme ihtimali oldukça komikti zaten.

Perşembe günü telefonumun değişiminin onaylandığı söylendi.Bugün aradığımda ise telefonumun değişiminin onaylanmadığı ve bunu öğrenebilmem için servis tarafından bana verilmesi gereken numaraya ihtiyaç duydukları söylendi.
İşin garibi gms numarası olmadan verilemeyen bilginin bana nasıl verildiğinden kimsenin haberi yoktu.
Bostancı servisi arayıp numarayı edindikten sonra tekrardan call centera bildirdim.

Arkadaşım o kadar ayrıntılı yazmışsın sonuca gel derseniz, söyleyeyim telefonu ne zaman alacağımla ilgili herhangi bir bilgi hala yok.Ama canınız sıkılıyorsa,Samsung Bostancı servisinin call centerını aramanızı öneririm.
“Bekle bir ! “
“size  demiyorum beyefendi , bekle !  “
ile başlayan hoş sohbetler yaşayabilirsiniz.

Ayrıca konuyla ilgili daha öncede paylaştığım friendfeed linklerinin altında da hiç temiz müşteri yorumları bulunmamakta,özellikle call center ve samsung bostancı servisi ile ilgili.
http://ff.im/nGRfD   http://ff.im/ns2Z6

 
 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
