RSS

Samsung ile imtihanım; Bir Lovemark nasıl Hatemark’a dönüşür –3

31 Tem

Daha önceki  2 yazımda Cep telefonumun teknik serviste olduğundan ve samsung’un call center ve bostancı servisinin ne türde bir çalıştığından bahsetmiştim.
Yeni telefonumu dün gidip servisten aldım.Sıfır aldığım telefonu 22 gün sonra kullanmaya başladım.
Telefonu aldığım  için sevindim ama samsung servisleriyle  bir daha uğraşmayacak olmanın verdiği haz inanın bundan daha büyük bir sevinç.

Umarım markalarının ve ürünlerinin arkasında durmanın,müşteriye “ bekleyin bir dakika “ , “yapacak bir şeyimiz yok “ demek kadar kolay bir olay olduğunu geçte olsa anlarlar.

Reklamlar
 
 

Etiketler: , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: