RSS

Mim: Blog Yazarları Hangi Dizileri İzliyor?

08 Eyl

Blogumda gördüğünüz ilk mim başlıklı yazı ile karşınızdayım,uzun zamandır yazıda yazmıyordum çok iyi oldu.Friendfeed’de Geçtiğimiz hafta içersinde Serkan Cura “ uzun zamandır mim gelmiyor “
diye serzenişte bulundu.Ben de konuya “ oda bir şey mi,bana daha hiç mim gelmedi” diyerek demagojik şekilde dahil oldum.Kendisi de bana mim paslamış, o kadar mesudum ki 🙂

Gelelim izlediğim dizilere,küçük sırlar ve acemi cadı  tabiki 🙂  Şakası bir yana düzenli olarak izlediğim ve takip ettiğim dizi sayısı çok fazla değil.Bunlar arasında bir numaraya kimi koyarsın derseniz düşünmeden “Bazinga “ der,bunu anlamanızı bekler,Anlamama ihtimalinize karşıda Big Bang Theory ( imbd ve viki ) diye ekleyebilirim.

Diğer dizileri fazla düzenli izlemesem de How i met your mother ,Geniş aile ve Şen Yuva olarak sıralayabilirim.Kanal d’nin yeni sezon yapımlarından Türkan Saylanın Hayatını anlatan diziyi de merak ettiğimi ekleyebilirim.

Paslama kısmına geldik sanırım. İbrahim Mumcu , Delirapunzel,Bilal Aldemir,Can Talaylı,Arif Acar’a paslıyorum kolay gelsin arkadaşlar..

Dipnot:Can Talaylı’da bu vesileyle blog açsın 🙂

 
1 Yorum

Yazan: Eylül 8, 2010 in mim

 

Etiketler: , , , , , ,

One response to “Mim: Blog Yazarları Hangi Dizileri İzliyor?

Bir Cevap Yazın

 
