RSS

Finansbank’ın twitter hesabı (@finansbank) neden var ?

12 Şub


Finansbank go kredi kartımın çipinin düşmesiyle birlikte Finansbank ile telefon bankacılığı ile iletişime geçip yeni kart talebinde bulundum.Telefon bankacılığı şifremi bilmediğim için call centerda çalışan üç dört arkadaş ile konuşmamın ardından yeni kredi kartımın 7 ile 10 gün arasında teslim edileceği söylendi.

20 gün geçmesinin ardından finansbank’ın twitter hesabı ile iletişime geçtim.Kartımın belirtilen süre içerisinde gelmediğini ilettim kendilerine.Onlarda bana kartımın gönderildiğini ancak evde olmadığım için alamadığımı söylediler.
İşin enteresan yanı “evde olmadığınız için kartınızı teslim edemedik” bildirisini alabilmek için finansbank’a benim ulaşmamdı.Oysa müşteri memnuyeti açısından tam tersi gerçekleşmeliydi.
Buraya kadar herşey yinede olumlu bir havada geçiyor.Finansbank ” kredi kartımın hızlı teslimat ile bana tekrardan ulaştırılacağını ” söylüyordu

Ama 10 günden fazla zaman geçmesine rağmen kredi kartım yine de elime ulaşmadı.Ben de bir kes daha twitterdan iletişim kurmayı denedim.
Bu sefer aldığım cevap biraz enteresandı.

@Finansbank
@sabrican Merhaba, 444 0 900’den konu hakkında bilgi ve yardım alabilirsiniz.”

Yani biz artık size yardımcı olmuyoruz,naparsanız yapın diyordu.Kredi kartı vermek için sizinle sürekli olarak ilgilenen bir bankanın kullandığınız bir kredi kartının yenilenme işlemini bu kadar geçiktirmesi ve twitter hesabında “biz uğraşamıyoruz  artık” tepkisi vermesi gerçekten garipti.

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 12, 2012 in Uncategorized

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
