RSS

Topluluk İnsanları-1

26 Eyl

*Kendinizi geliştirebileceğiniz ve kişisel özelliklerinize uygun topluluk aramak kesinlikle saçmalıktır,en fazla üye hangi topluluktaysa  onunla ilgilenmelisiniz. (Sonuçta herkesin bir popisi var)

*Toplulukta sürekli olarak ;
Begümlerin yaptığı organizasyon da bu kadar olur.
Gram profesyonel değiller.
Ben yönetimde olsam bilmem kimleri tanıyorum,her etkinliğe sabancılar,koçlar akar,ceo’ya,eğitmene doyarsınız hacı.
Geyikleri yapmak çok revaçtadır.

*Topluluk ile ilgili bilgi almak isteyen kişileri başından salmak ,sürekli olarak “ben oldum artık,bakın ne kadar yoğunum” görüntüsü vermek artı puandır.

*Yapılan büyük etkinliklerin ardından “after party” yaparak “oğlum nasıl yorulduk,ne büyük bir organizasyondu” havasına girip 40 kişinin geldiği organizasyon için 100 kişinin katıldığı after party yapmak karizmatiktir.

*Sponsor ararken “iki kuruşa sizi dünyalara tanıtacağım” deyip,etkinlik sonrası geri bildirimde bulunurken ” ee o paraya ne bekliyordunuz ki zaten ” demek tam anlamıyla iş hayatına hazırlıktır.

*Yönetim olarak Topluluk üyelerinize Staj yeri ayarlamak,erken yaşlarda bak onca insana iş imkanı sağlıyorum primi yapmak için mükemmel bir fırsattır.

*Etkinlikte konuşma ya da sunum yapmak için çağırdınığınız profesyonellerden ilk görüşmede staj yeri istemek,ilk defa dışarıya çıktığınız kız arkadaşınıza “hacı bu sefer senden olsun mu ?” diye sormaktan farksızdır.

Devamı gelebilir…

4 Senelik Üniversite hayatım ve çalıştığım topluluklarda yaşadığım deneyimlerden yararlanılarak Yüce Zerey tarzı örnek alınarak yazılmıştır. ( 🙂 )
Yüce Zerey’in bloguna, www.YuceZerey.com üzerinden ulaşabilirsiniz.

 
Yorum yapın

Yazan: Eylül 26, 2012 in Uncategorized

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
