RSS

Girişemeyen girişimcilik öyküleri -1

09 Oca


adsznq9[1]

“Sanalmag.com Türkiye’nin ilk ve Tek Çevrimiçi Teknoloji ve Bilgisayar Dergisi”

2007 yılının başı,dönemin iyi forumlarında yöneticilik yapıyorum ki bu o zamanlar için çok moda bir hareket.Şimdi Sosyal Medya ile sağladığım networkü o zamanlar da  forumlar ile sağlıyorum.

O zaman ki sözde networkümü kullanarak ve Türkiye’nin ilk internet dergisi Derggi.com’a da özenerek flash ile hazırladığımız Sanalmag.com’u ortaya atıyorum.Çok amatör ruh ile yapmamıza rağmen dönemin gözde sitelerinden,oyun yapımcılarından destek alıyoruz.(Chip dergisi de bu desteklere dahil )

3. ay sayının çıkışı tam 16 gün gecikiyor.Yavaş yavaş projeden sızıntılarda başlıyor.17 yaşında 20 yaşında adamlara yazı yazdırınca “Biz bu ay yazmayacağız ” sözüne karşılık verebileceğiniz çok da bir şey olmuyor.

4.sayı mı ? Ha işte onu ne yazık ki daha bende göremedim 🙂 Bir parça liseli olmak,bir parça yaklaşan sınavlar,bir parça da tutsaydı şimdiye kadar kesin tutardı çok büyük olurduk,ama olamadım sözleri içinde projeye veda ediyorum.
Sanalmag.com ‘da ilk başarısız girişimim olarak kendi tarihime büyük büyük kazılıyor.

İlk sayıya da internet geçmişi ile ulaşmanız mümkün.. (reklamı bile @hotmail.com hesabım ile istiyorum,utanmasam mesene isteyeceğim ^^ )

Başarısız girişimcilik örneklerim devam edecek …

 
Yorum yapın

Yazan: Ocak 9, 2013 in Projelerim

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
