RSS

Instagram Etkileşiminizi Arttırın !

31 Mar

İnsanlaştırma

Markanızın instagram’da bilinirliğini artırmak için öncelikli olarak markanızı, insanlaştırmanız gerekmektedir. Klasik bir kurumsal ağız ile içerik paylaşmak yerine, son kullanıcınıza daha çok hitap edecek eğlenceli bir ağız ile paylaşımlar yapmak çok daha dikkat çekici olacaktır. Tabi buradaki dokuyu iyi ayarlamanız gerekecektir.

Kullanıcı İçeriklerine Önem Verin
Markanız ile ilgili paylaşımlara değer verin, markanızın etiketlendiği bir fotoğrafa vereceğiniz ufak bir cevap bile takipçiniz tarafından oldukça hoş karşılanacaktır. Ürününüzün paylaşıldığı bir fotoğrafı, kendi takipçileriniz ile paylaşmanız ise daha fazla kullanıcıyı sizin ürünleriniz ile ilgili paylaşım
yapmaya itecek ve takipçileriniz görsel olarak ürününüzü en iyi şekilde konumlandıracaktır.

Yüksek Kaliteli Görseller Kullanın
Instagram’da en önemli içerik, Instagram’ın genel yapısı gereğince Görseller. Düşük çözünürlük, üzerinde yer alan yazıların okunmadığı bir içerik markanızı kullanıcı gözünde oldukça geriletecektir. Kendi görsellerinizi yaratırken zorlanıyorsanız, size ücretsiz olarak stock fotoğraflar bulabileceğiniz 3 site önereceğiz.
Freestockphotos.org
Unsplash.com
Deathtothestockphoto.com

Özel Günleri Atlamayın
Markalar çoğu zaman günlük içerik paylaşmakta zorluk yaşıyorlar, yeni bir konu oluşturmak, herşeyi belli bir konseptte oturtmak oldukça zor bir iş. Bu zorlukta, markaların en büyük yardımcısı ise kesinlikle özel günler. Özel günler konusunda içerik yaratabiliyor olmanız kesinlikle yeterli, özel günün sizin ile ilgili olup olmamasına çok fazla takılmamınızı öneririm. Jeep ve Lego’nun Pancake gününde pancakeli içerik paylaşımı yaptıklarını da belirtelim.

Dilinize Özen Gösterin
İçerik oluştururken yapacağınız ufak bir yanlış, takipçilerinizi önemsemediğiniz anlamına gelecektir. Özellikle paylaşım yapmadan yazdıklarınızı tekrar kontrol etmeniz, kendi oto kontrol sisteminizi oturtmanız işinizi kolaylaştıracaktır.

Zamanlayın
Instagram’da kitlenizin aktif olduğu saatlerde paylaşım yapmanız, etkileşiminizi oldukça artıracaktır. Bebek ve Çocuk ürünleri satan bir markanın cuma gecesi saat 01:00’de içerik paylaşmasının mantıklı olmayacağı gibi bir eğlence mekanı için kaçırılmayacak fırsattır.
Kullanıcıların Instagram’ı en fazla kullandığı saatin 20:00 ile 21:00 arasında olduğunu da ekleyelim.

Reklamlar
 
 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: